Beiträge von hansnl1
-
-
Das braune Leder hätte ich so gerne in meinem bestellt
Find den F57 aber auch wirklich gut, zum Vorgänger einfach ein riesiger Schritt!
Am naechsten mal orderst Du deine Farbe im Mini; Cognac oder Zimt, Amarobraun oder Mokka u.s.w.
Weiss jetzt wie das es geht. Unser F56 Forum.de hat ja genuegend Information dazu.
Nur Schade das es in Deutschland/Luxembourg u.s.w. so umstaendlich durch Muenchen gemacht wird, obwohl es so leicht ist. Nur 3 bestehende Buchstaben im Index des Konfiguration DE. -
Cabrio First Born Edition
Vijftig stuks (25 Cooper / 25 Cooper S)
De Mini Cabrio First Born Edition komt er in een oplage van 50 stuks. Het verkoopvolume is gelijk verdeeld over een Cooper- en een Cooper S-uitvoering. De specificaties voor de actiemodellen staan al vast. De liefhebber kan zelfs de kleur niet meer bepalen. Zo levert Mini de Cooper-versie in Caribbean Aqua met een in Satellite Grey gekleurd lederen interieur. Voor de Cooper S heeft Mini de Melting Silver-kleur geselecteerd, in combinatie met een lederMalt Brown interieur.
Cooper
Voor de aankleding van de open vierzitter, de derde generatie sinds 2004 alweer, heeft de importeur op de prijslijst zaken als 17 inch lichtmetalen wielen in Propellor Spoke-design, navigatiesysteem Professional, windscherm, Harman Kardon-hifisysteem, elektrisch verwarmde voorstoelen, Chili-pakket en de Always Open-meter. Volgens Mini worden de accessoires op de First Born Edition voor een € 5.459,- lagere prijs aangeboden. De Mini Cabrio Cooper First Born Edition kost tenminste € 35.990,-.
Cooper S Automaat
De Cooper S staat voor € 46.990,- op de prijslijst, maar kost wanneer alle opties los worden besteld € 5.365,- meer. De uitvoering heeft onder andere 18 inch lichtmetalen wielen in Vanity Spoke-design, achteruitrijcamera, een automaat, Chili-pakket, cruise Control, alarmsysteem, Harman Kardon-audiosysteem, parkeersensoren rondom, Head-up display, windscherm, elektrisch verwarmbare voorstoelen en de Always Open-meter -
In die Niederlande genau dasselbe, obwohl man Barzahlung nicht so gerne hat.
Kreditkarte: nicht jeder Haendler/Dealership moechte das und es kann den Kunden etwas mehr Kosten, weil man das Geld nicht sofort aufs Konto hat.
Barzahlung ist ja eigentlich nicht mehr noetig. Man zahlt den Wagen bei der Auslieferung mit seiner Bankkarte.
Muss nur dafuer sorgen
:Genuegend Geld auf das Konto steht
Mit der Bank vereinbaren wann man das Geld per Pin noetig hat -
Hast Recht.
Funktioniert bei mir auch nicht mehr

-
Wieso,
Nur das Mini kein passendes Color Line hat?

Es gibt doch ander Material passend in Tabaksfarbe

-
-
Was für ein Mist
Also werde ich mal mit Excel ran gehen...Wieso,
Waehle von jeden Berichter 1 Extra und Du bekommst den Wagen genau wie Du es haben moechtest. Excel nicht notwendig

-
Auch fuer das Cabrio gibt es die MINI Cabrio First BORN Edition.
Noch keine Freigabe Einzelheiten von Mini.nl
Trotzdem ist der erste verkauft. Der Haendler ist besser auf dem laufende als Mini selbst

De allereerste MINI Cabrio First BORN Edition van Nederland is verkocht

-
Stimmt, in die Niederlande auch:
SORRY, ER IS EEN SERVERFOUT OPGETREDEN